vineri, 20 septembrie 2013

Trenul de Husi, tema pentru Ministrul Transporturilor

Senatorul dr. Nelu Tataru a cerut explicatii Ministrului Trasporturilor, Ramona-Nicole Manescu, pentru situatia neclara si nejustificat de taraganata, in care se afla sectia neinteroperabila Crasna - Husi. Printr-o interpelare adresata ministrului, senatorul dr. Tataru spera sa aobtina informatiile oficiale necesare, asteptate de atatia huseni. Senatorul Tataru a fost unul dintre cei care sustin foarte mult ideea reintroducerii trenului de Husi. Iata ce a transmis, cu fermitate, domnul senator de Husi, Nelu Tataru, Ministrului Transpoturilor, continutul oficial putand fi consultat si pe site-ul Senatului Romaniei, www.senat.ro



Parlamentul Romaniei
Senat
INTREBARE

Adresata: doamnei Ramona-Nicole Manescu, Ministrul Transporturilor  
De la: Senator Dr. Nelu TATARU (PNL)  
          Circumscriptia electorala nr. 39,
           Colegiul Uninominal nr. 3 (Husi-Murgeni)
           
Obiectul intrebarii: Ce se intampla cu sectia neinteroperabila Crasna - Husi, inchiriata 
societatii comerciale "Fulger Transport Rapid Interurban de Calatori" SRL Bucuresti? 
In temeiul art. 112 al. 1 din Constitutia Romaniei si art. 162 din Regulamentul Senatului 
Romaniei, va adresez urmatoarea intrebare:




CONTEXTUALIZARE:


Dupa un an si cinci luni de la inchiderea activitatii pe ruta Crasna - Husi (activitatea a fost intrerupta pe data 
de 14.011.2012), CNCF CFR SA a anuntat ca, in urma unei licitatii din 17 iunie 2013, s-a reusit inchirierea 
acestei sectii neinteroperabile (Crasna - Husi), catre o societate numita SC Fulger Transport Rapid 
Interurban de Calatori SRL Bucuresti. Aceeasi societate a reusit sa inchirieze si sectiile Dornesti-Gura 
Putnei-Putna, Gura Humorului-Darmanesti si Dornisoara-Floreni. In ciuda faptului ca asteptarile oamenilor din Colegiul meu (Husi - Murgeni) au fost foarte mari dupa 
aceasta veste, sperand ca, asa cum s-a comunicat ulterior de catre Ministerul Transporturilor, preluarea efectiva 
a sectiilor sa aiba loc in termen de 30 de zile, iar trenul sa circule din nou, pana acum, (inceputul lunii 
septembrie), cel putin la Husi, nu s-a facut niciun fel de activitate premergatoare repunerii in functiune a trenului. 
Mai mult, nimeni dintre oficialii cu competenta nu mai dau lamuriri si nici nu stim exact daca acest contract s-a 
semnat, precum si in ce conditii. De aceea, pentru lamuriri competente si necesare, ma adresez dumneavoastra 
cu o intrebare, de la care atat eu, cat si miile de cetateni din Colegiul meu, asteptam un raspuns 
prompt: 


    - Care sunt conditiile in care a fost inchiriata sectia neinteroperabila Crasna - 
    Husi, daca a avut loc semnarea contractului in sine, precum si care sunt obligatiile contractuale 
    ale societatii care a inchiriat, dar si planurile reale ale acesteia, in privinta redeschiderii sectiei si 
    repunerii in functiune a trenului pentru calatori?  
    Solicit raspunsul in scris.
                                                             


                                                                 Cu deosebita consideratie, 
                                                                                  Senator PNL, 
                                                                                                      Dr. Nelu Tataru


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu